Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Kabila. Meer weten? Ontdek meer
Robert
27 jun 2026 om 21:25
altijd lekker bij kabila.
Robin
27 jun 2026 om 19:18
Pizza duurde 2 uur totdat hij bezorgt was, en was vervolgens ook nog nauwelijks lauw
Nessa
27 jun 2026 om 15:22
lekkere shoarma en spareribs .
Mika
26 jun 2026 om 20:46
Niet te eten, je besteld eten en het lijkt nieteens op wat je denkt te krijgen, lang gewacht en onvriendelijke bezorger, kon nieteens alsjeblieft of fijne avond zeggen dus bestel hier beter gewoon niks. Weggegooid geld dus.
Gertie
21 jun 2026 om 21:40
De pizza's waren goed heet en lekker. Wat lang moeten wachten maar was het waard
Ennie
13 jun 2026 om 18:59
geweldig
justin
30 mei 2026 om 13:44
Helft van de bestelling geleverd en verkeerde producten gekregen
Christiane
30 mei 2026 om 10:36
We hebben lekker gegeten! Snel en warm geleverd door vriendelijke bezorger. Top!
Sjoerd
29 mei 2026 om 11:23
Eindelijk een zaak die gewoon elke keer dezelfde qualiteit levert. De frieten altijd heerlijk ipv van die slappe zooi die ik bij een hoop andere zaken voorgeschoteld krijg. De (mixed) grill schotels zijn top en altijd goed verpakt. Bezorging ook top.
Rosalina
27 mei 2026 om 19:57
Pizza's waren lekker maar te vroeg geleverd. had om 18u gevraagd maar bezorger kwam al om 17.25u toen ik thuis kwam van werk dus koude pizza erg jammer.
Marc
26 mei 2026 om 20:49
eten was lekker, er was alleen mee gegooid, ws door de bezorger waardoor het bakje knoflooksaus was leeggelopen in de tas over de andere bakje en salade.
Kevin
25 mei 2026 om 23:50
verkeerde eten gekregen 10 keer terug gebeld word gewoon niet opgenomen eten was ook nog koud ook